14 april:
- Sortering overzicht Reserveringen aangepast. De nieuwste reserveringen staan weer bovenaan.
9 april:
- Probleem opgelost waardoor het resetten van de betalingsregeling in de boeking niet meer functioneerde.
- De lay-out van de output (excel, afdrukken) van de openstaande postenlijst is verbeterd. De openstaande posten staan nu gegroepeerd per gast, bij reserveringen wordt het locatienummer getoond en per gast is een subtotaal toegevoegd:
- Het is nu mogelijk om binnen het overzicht Reserveringen op annuleringsdatum te selecteren.
- Het is nu mogelijk om binnen het overzicht Rapportage-Reserveringen de gemiste omzet van de geannuleerde boekingen af te drukken.
Selecteer hiervoor eerst de annuleringsdata en de de status 'Geannuleerd'
Geef daarna aan dat de annuleringsdatum en de financiƫle gegevens van de originele reservering afgedrukt moeten worden
In de output staat vervolgens de omzet van de originele reservering vermeld. Deze gegevens kunnen van belang zijn als u de gemiste omzet moet rapporteren.
Voor meer informatie verwijzen wij u graag ons speciale item rondom Corona.
3 april:
- Issues rondom foutmelding in link voor de wachtwoord reset van de Mijn Omgeving zijn opgelost.
- De Tag [BtwGast] is beschikbaar, hiermee kan het BTW-nummer van de gast worden afgedrukt in een template.
- Voor de nieuwe functie 'Leegstand' is het nu mogelijk gebruikersrechten aan te geven via Management-Gebruikersgroepen.
- Uitbreiding protocol Parkingware toegangscontrole met e-mailadres van de gast.
- Verbetering weergave 'Aantal reserveringsdagen' in de Mijn Omgeving voor eigenaren met meerdere locaties.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.