27 mei:
- Gastherkenning functioneert weer.
- We hebben de volgorde van de zoekresultaten (nieuwe zoekfunctie) aangepast:3
- Tab Reserveringen: op volgorde van aankomstdatum en dan op volgorde van naam. Dus bijvoorbeeld eerst van Dijk en dan Dijkstra
- Tab Facturen: op volgorde van factuurnummer en dan op volgorde van naam
- Tab Personen: op volgorde van naam en dan op voornaam
18 mei:
- Probleem opgelost waarbij kortingen niet verwijderd konden worden uit het basisbestand Kortingen
- In het overzicht Rapportage worden nu ook weer de gedetailleerde betalingen afgedrukt.
- Probleem opgelost waarbij een bestaande boeking niet meer aan een nieuwe gast kon worden gekoppeld.
- Probleem opgelost waarbij artikelen met een prijsregel niet werden berekend bij een boeking als er achteraf een prijstrigger werd toegevoegd.
- Het is mogelijk losse facturen te e-mailen vanuit de quickview functie.
15 mei:
- Belangrijk: Er zijn verschillende aanpassingen geweest in TommyServices. Maakt u gebruik van TommyServices (bijvoorbeeld voor uw toegangscontrole, koppeling met elektrasysteem, enquetemodule enz.) installeer dan nu de laatste versie zodat u er zeker van bent dat de koppelingen correct blijven functioneren.
Lees hier hoe u deze update kunt installeren. - Probleem opgelost waarbij niet alle facturen zichtbaar waren in het overzicht Personen en het overzicht Facturen.
- Probleem opgelost waarbij Gastherkenning niet functioneerde bij nieuwe boekingen.
- Probleem opgelost waarbij er geen voorkeurskosten werden berekend bij wijziging van een boeking of bij het achteraf toevoegen van een voorkeur aan een bestaande boeking.
7 mei:
- Probleem opgelost waarbij in het Nachtregister boekingen met meerdere locaties niet goed waren meegeteld.
- Aanpassing in layout van het Quickview boekingsoverzicht, waardoor alle knoppen in de boeking nu goed zichtbaar zijn.
- In het overzicht Financieel-Terug te betalen is het mogelijk een selectie af te drukken.
- In boekingsoverzicht het pop-up scherm voor het afdrukken van toegangspasjes bij aankomst weer toegevoegd.
4 mei:
- Probleem opgelost waarbij in Overzichten-Rapportage geen bedragen werden vermeld bij o.a. verblijfskosten, artikelen enz.
1 mei:
- Het programma Financieel-Grootboeken is uitgebreid met een kolom waarin het saldo van de mutaties staat:
- Issue bij ingave historische datum in Overzichten-Nachtregister is verholpen.
- Op veler verzoek hebben wij 2 nieuwe, vrije templates toegevoegd (zie Management-Templates).
- Het overzicht Omzetindex wordt nu direct in Excelformaat afgedrukt en niet meer in een onopgemaakt .csv bestand.
- Het bleek dat het standaardlogo vaak niet duidelijk genoeg wordt afgedrukt op een kassabon. Vandaar dat wij nu de mogelijkheid hebben een apart logo toe te voegen voor afdruk via een bonnenprinter.
Gebruik hiervoor alleen een zwart/wit logo. Het logo mag maximaal 360x190px groot zijn.
- Upload het logo eerst in Bestandsonderhoud/Mediamanager en voeg het dan toe in Management-Bedrijfsgegevens.
- Zet de tag [logokassabon] op de gewenste plaats in de template:
Vanaf dit moment wordt het nieuwe logo op uw kassabonnen afgedrukt.
- Upload het logo eerst in Bestandsonderhoud/Mediamanager en voeg het dan toe in Management-Bedrijfsgegevens.
- De betaalstatus van een Annulering is vanaf nu 'groen' op het moment dat er geen openstaand saldo meer is (tot nu toe was de betaalstatus blauw, wat soms verwarrend was).
- De weergave van de prijzenmatrix bij gebruik op mobiele devices is verbeterd.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.