29 juli:
- Bij Rapportage-Contracten kan nu ook de accommodatienaam worden afgedrukt.
- Probleem opgelost waarbij het locatienummer werd afgedrukt bij een boeking zonder voorkeur (alleen bij boekingen met arrangementen).
- Foutje in Franse vertaling online boeken opgelost.
21 juli:
- Op 1 juli hebben we Retourpinnen geïntroduceerd. Vanaf nu werkt dat ook in de kassamodule.
Geef het terug te pinnen bedrag negatief in en klik op de groene betaalknop. De klant kan zijn pas in de pinterminal steken. Als de pinterminal aangeeft dat het bedrag is teruggeboekt klikt u op de blauwe knop Transactie afronden. De retourbetaling is dan verwerkt. - Een van de redenen dat e-mails niet bij gasten bezorgd kunnen worden is dat bij sommige accounts mediabestanden aanwezig zijn van 10, 25 of zelfs 32 mb!
De gemiddelde e-mailbox accepteert bestanden die maximaal 10 mb groot zijn. Het is dus logisch dat in dit soort gevallen de e-mail niet bij de gast aankomt.
Het is nu niet meer mogelijk mediabestanden te uploaden die groter zijn dan 5 mb.
Een volgende stap is dat wij gaan controleren in welke accounts deze extreem grote bestanden voorkomen. We zullen de betrokken accounts in een persoonlijk bericht vragen om deze bestanden te verwijderen. - Probleem opgelost waarbij in de aankomst- en vertreklijst bepaalde functies niet goed werken als er gebruik wordt gemaakt van een kleiner beeldscherm.
- Bij Bulkverwerking-Verlengen (via datum) geldt de ingegeven einddatum nu als vertrekdatum. Dus als u boekingen verlengt naar 1 januari - 31 december dan is deze laatste datum ook daadwerkelijk de vertrekdatum. Voorheen werd de vertrekdatum dan op 1 januari gezet.
- Rapportage-Facturen is uitgebreid met een extra veld 'Soort factuur'. Op die manier kan er bijvoorbeeld een overzicht van alle kassabonnen worden gemaakt door filtering in het Excelbestand.
- Aanpassing in koppeling met Wifi-Site: bij het aanpassen van de vertrekdatum van een boeking wordt een nieuwe code toegekend. De oude code komt te vervallen.
7 juli:
- Probleem opgelost waar bij het boeken van een betaling alleen het vervallen bedrag wordt getoond in plaats van het totale openstaande bedrag.
- Verbetering in .csv output ten behoeve van het NIS (voor onze Belgische gebruikers).
- Probleem opgelost waar bij het synchroniseren van een groepsboeking met het toegangscontrolesysteem, locaties niet meer zichtbaar waren.
- Voor het aanmaken van incassobestanden is In financieel-Openstaande posten een indicatie voor de BIC code toegevoegd. Op deze manier kunt u makkelijker zien dat bij te incasseren bedragen naast een IBAN nummer ook een BIC code is ingevuld.
1 juli:
Nieuw:
Vanaf nu is het mogelijk uw Pay.nl pinterminal te voorzien van de functie Retourpinnen. Op die manier kunt u tegoeden eenvoudig terugbetalen aan uw gasten.
Meer informatie over kosten een voorwaarden vindt u hier. Informatie over de werking en financiële afhandeling vindt u in deze handleiding.
Opgelost:
- Probleem opgelost waarbij het locatienummer niet meer op contractfacturen werd afgedrukt.
- Verbetering weergave boekings-popup in de online matrix bij gebruik op een mobiel apparaat. Deze valt niet meer buiten beeld bij matrixes waarin grotere aantallen accommodaties staan.
- Probleem opgelost waarbij boekingen een verkeerde betaalstatus hebben terwijl ze wel volledig zijn betaald.
- Probleem opgelost waar bij een gejournaliseerde annulering geen annuleringstemplate kan worden geselecteerd.
- Wijziging bij afdrukken toegangspasjes van groepsboekingen. Tot nu toe werden voor groepsboekingen alle toegangspasjes in 1x afgedrukt via het eerste locatienummer. Vanaf nu is het mogelijk om bij het afdrukken van de pasjes de locatie te kiezen zodat elk pasje ook wordt toegekend aan de juiste locatie.
Dit geldt alleen voor toegangsplannen die zijn ingesteld op 'Per Locatie'. Als het plan staat ingesteld op 'Per reservering' verandert er niets.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.