24 november:
- In de aankomstlijst is een kolom toegevoegd waarin de kentekens worden getoond die bij de boeking zijn opgegeven.
Als u gebruik maakt van toegangscontrole via kentekenherkenning, kunt u nu snel zien of bij alle boekingen een kenteken bekend is. Het kenteken wordt ook afgedrukt in de Excel-output.
Als u niet met kentekens werkt kun u de kolom uitschakelen. Zie hiervoor de handleiding van de aankomstlijst - In de Rapportage-Reserveringen en Rapportage-Facturen is de rubriek 'BTW-nummer' toegevoegd aan de tab Gegevens.
- Als het verkoopkanaal Internet in een bepaalde periode niet geldig is in een accommodatie, wordt die periode vanaf nu in een grijze kleur weergegeven. Tot nu toe gebruikten we de kleur 'rood' waardoor gasten vaak dachten dat alle accommodaties bezet waren.
22 november:
- In de mijn omgeving (eigenaren) tonen we in de reserveringsinformatie niet meer het aantal geboekte personen. Het blijkt dat dat teveel discussies met eigenaren oplevert (bijvoorbeeld een 4 persoonshuis is geboekt voor 4e volwassenen en 1 baby, dus 5 personen).
De relevante informatie blijft gewoon zichtbaar: geboekte periode en te verwachten omzet. - De kwaliteit van foto's die bij locaties zijn opgeslagen is verbeterd, waardoor ze minder (of helemaal niet) wazig worden getoond in het boekingsproces.
14 november:
- Bij het aanmaken van een nieuwe accommodatie moet er altijd een activatiedatum worden opgegeven. De accommodatie is pas vanaf dat moment bruikbaar bij het online boeken. De laatste tijd merken we dat dit vaak verkeerd wordt geïnterpreteerd, er wordt dan de datum ingevoerd vanaf wanneer de accommodatie te huren is. Hierdoor wordt de accommodatie tot die tijd niet in het boekingsproces getoond.
Vanaf nu vullen we hier automatisch de datum van vandaag in. De accommodatie wordt dan wel gewoon in het boekingsproces getoond maar kan pas worden geboekt vanaf de datum dat er prijzen beschikbaar zijn. - Probleem opgelost waardoor de Saldilijst Openstaande Posten zo nu en dan niet laadt.
- Probleem opgelost waarbij in de Mijn Omgeving geen factuurbedrag wordt getoond.
- Probleem opgelost waardoor bij het aanmaken van een nieuwe medewerker niet voor 'Vrouw' kan worden gekozen.
- Probleem opgelost waardoor in het online boekingsproces de vertalingen van de artikelgroepen niet worden getoond.
9 november:
- In het programma Overzichten-Bulkverwerking is een extra filter toegevoegd waarmee u boekingen met de status 'Vertrokken' kunt uitsluiten van selectie. Tot nu toe moesten deze handmatig worden uitgeschakeld om te voorkomen dat ze per ongeluk toch werden verlengd.
- Probleem opgelost waarbij in de NIS statistiek de vertrekdag niet meer wordt getoond.
- Probleem opgelost waarbij in het programma Overzichten-Facturen de selectie niet werd onthouden.
- Dynamic Pricing kan nu ook worden toegepast bij prijstabellen die staan ingesteld op 'Prijs per dag van de week'.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.