Om meldingen goed te registreren, worden deze onderverdeeld in Meldingstypen. Daarnaast kunt u aan ieder type eventueel nog een subtype(s) koppelen.
Bij het aanmaken van een nieuwe melding kunt u het soort melding en het subtype kiezen:
Het is verstandig om, voordat u start, goed met uw consultant de te gebruiken meldingstypen doorspreekt. Wat voor meldingen wilt u in Maintenance Support gaan registreren en hoe willen jullie de onderverdeling gaan maken?
Aangezien je Meldingstypen koppelt aan de Medewerkerstypen, is het verstandig om rekening te houden met de verschillende groepen/afdelingen waarmee je wilt werken.
Bij meldingstypen kun je denken aan:
- Schoonmaak
- Tuinonderhoud
- Technische storing
Aan deze meldingstypen kun je vervolgens Subtypes koppelen, zoals onder schoonmaak:
- Schoonmaak binnenzijde woning
- Schoonmaak buitenzijde woning
- Ramen zemen
- Linnenpakketten
- Kindermeubilair
- Grote schoonmaak
- Etc.
Zowel aan het type als het subtype kun je icoontjes toevoegen voor de herkenbaarheid van de melding.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.