Hoe werkt het ?
De inrichting wordt door onze consultants verzorgd. Uw gast ontvangt een reserveringsbevestiging of een losse factuur via de e-mail. In de e-mail ziet uw gast een link om de betaling te doen.
Als uw gast deze link aanklikt, dan wordt de klant direct doorgestuurd naar de betaalpagina van pay.nl. Hier kan de klant de betaling doen. Bij een deelbetaling kan uw gast ook direct het gehele bedrag betalen.
De betaling komt niet direct bij u op de bankrekening, maar wordt eerst betaald aan een derde rekening van Pay.nl. Zij betalen u standaard 1x per week alle betalingen uit. Wilt u elke dag de betalingen ontvangen dan is dat ook mogelijk, maar dan dient u een Plus abonnement af te sluiten.
Als de betaling door uw gast gedaan is, zal Tommy direct de openstaande post binnen Tommy verwerken. Uw openstaande posten worden dus automatisch bijgewerkt.
Direct betalen op de online boeken pagina
Als u met de i-deal module werkt, kunt u indien gewenst ook de betaalpagina van Pay.nl toevoegen aan het online boeken, zodat de gast direct na het voltooien van de boeking online een melding krijgt op de bedankpagina.
Belangrijke voorwaarde is wel, dat boekingen direct bevestigd moeten worden. Indien u boekingen accepteert kan deze optie niet gebruikt worden. Het vinkje in Management - Instellingen 'Boekingen dienen door ons bevestigd te worden' moet dus uit staan.
Daarnaast moet de webbouwer een aantal zaken instellen. Zie hiervoor het artikel 'Direct online betalen'.
Limiet transacties
Aan een transactie zit een limiet van 10.000 euro. Als uw factuur hoger is dan dit bedrag dient u de betalingsregel te splitsen in meerdere regels zodat uw gast de factuur in meerdere delen kan betalen.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.