Via het hoofdmenu Medewerkers kunt u nieuwe medewerkers aanmaken, bestaande medewerkers aanpassen of verwijderen.
Nieuwe medewerker aanmaken:
Via de button [Nieuwe toevoegen] kunt u een nieuwe medewerker toevoegen. Naast de gegevens van de medewerker, geeft u het wachtwoord in waarmee de medewerker kan inloggen. Middels Medewerkerstype bepaalt u welke autorisatie de medewerker krijgt. Zie voor meer informatie over Medewerkerstype het artikel: Medewerkertype
Let op! Iedere medewerker moet een uniek e-mailadres hebben. Er kunnen geen 2 medewerkers onder 1 e-mailadres inloggen.
Bij de rubriek Medewerkertype kiest u het type met de rechten die deze medewerker moet krijgen. De verschillende keuzes die u hier heeft, zijn bepaald via het hoofdmenu Instellingen – Medewerkertype. Daar is bepaald welk type medewerker welke rechten deze heeft.
Vergeet niet om bij een nieuwe medewerker het vinkje te plaatsen voor "Is medewerker actief".
Medewerker wijzigen / verwijderen
Via het rode prullenbakje kunt u een medewerker verwijderen. De aangemaakte meldingen op deze naam blijven bestaand en de naam van de medewerker blijft in de melding bewaard.
Via het potloodje kunt u de naam, e-mailadres en het medewerkerstype van de medewerker wijzigen. Daarnaast kunt u de medewerker inactief maken.
Als u het wachtwoord van de medewerker wilt wijzigen, klikt u op het icoontje van het slotje, tussen het potloodje en het prullenbakje in.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.