Wat zijn artikelen?
In Maintenance Support is het mogelijk een lijst met artikelen aan te maken die toegevoegd kunnen worden aan een melding. Dit kan heel specifiek zijn (bijvoorbeeld lampje, batterijen, zekering) of algemeen (klein materiaal, arbeid, huishoudelijk apparatuur).
Wat doet u met de artikelen?
Deze artikelen kunnen aan meldingen worden gekoppeld om een goed overzicht te krijgen van de gemaakte kosten.
Vervolgens kunt u artikelen toewijzen aan de exploitant (het park zelf), de eigenaar of de gast. Buiten Maintenance Suport om kunt u deze artikelen factureren. Als u gebruik maakt van de koppeling met Tommy Booking Support, kunnen de artikelen in Tommy gefactureerd worden aan uw eigenaren.
Artikelen zijn zowel te koppelen aan een melding als aan een herhaalmelding. In het geval van een herhaalmelding zal Maintenance Support bij iedere melding die klaargezet wordt ook het artikel in de melding zetten. Zie ook Artikel koppelen aan herhaalmelding
Zie het volgende artikel voor Artikelen aanmaken/ bewerken en verwijderen
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.