Aan een melding kunt u artikelen toevoegen om deze door te belasten aan de gast, eigenaar of exploitant (het park zelf). Dit om een goed beeld te krijgen van de gemaakte kosten.
Met het programma "Lijst te factureren" krijgt u een overzicht van alle gefactureerde artikelen:
Filteren van gefactureerde artikelen
Met het filter "Toegewezen aan" kunt u een selectie maken tussen de gefactureerde artikelen aan eigenaar, gast of exploitant:
Het filter "Alle eigenaren" kunt u gebruiken om een selectie te maken op eigenaar.
Als u wilt filteren op alle meldingen met een bepaalde status, kunt u gebruik maken van het filter "Alle statussen".
Door middel van de datum selectie kunt u de gefactureerde artikelen in een bepaalde periode bekijken.
Overzicht mailen
Met de button "Overzicht mailen" kunt u de (gefilterde) lijst mailen. Standaard is het e-mailadres van het account ingegeven, maar deze kunt u uiteraard aanpassen naar een ander gewenst adres.
Het overzicht zal vervolgens als Excel bestand in de bijlage van de mail gevoegd worden. Als u de lijst wilt uitdraaien in Excel, kunt u dit dus eenvoudig doen door deze naar u zelf te mailen.
Bovenaan de lijst ziet u de toegepaste filters. Indien er geen filter is gebruikt, zal er een / staan achter het filter. In bovenstaand voorbeeld is er dus niet gefilterd op 'Eigenaar' en 'Status'.
Factureer (& Exporteer)
Afhankelijk van of u een koppeling heeft met Tommy Booking Support, staat onderaan de factureer lijst een knop 'Factureer' (zonder koppeling) of 'Factureer & Exporteer' (met koppeling).
Met koppeling Tommy:
Zonder koppeling met Tommy:
Als u geen koppeling heeft met Tommy, kunt u middels deze knop de artikelen als gefactureerd aanmerken, zodat u overzicht houdt wat doorberekend is aan gast, eigenaar of het park zelf.
Heeft u wel een koppeling met Tommy, dan vindt u hier meer informatie over de functionaliteit Factureren en exporteren.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.