Als u een koppeling hebt tussen Maintenance Support en Tommy Booking Support, zult u zien dat er onder de lijst met te factureren artikelen een knop staat 'Factureer & Exporteer':
Indien er alleen een knop 'Factureer' staat, heeft u geen actieve koppeling met Tommy.
Voorwaarden:
- Alleen artikelen die toegewezen zijn aan een eigenaar, worden geƫxporteerd naar Tommy.
- Alleen artikelen die aangemaakt zijn in Tommy en middels import in Maintenance Support zijn ingeladen, worden getoond onder Te factureren en kunnen naar Tommy worden geƫxporteerd.
Hoe om te gaan met artikelen die gekoppeld zijn aan Gast of Exploitant?
Artikelen die gekoppeld zijn aan Gast of de Exploitant kunt u niet exporteren naar Tommy. U kunt hier echter wel een uitdraai van maken door ze te selecteren en naar u zelf te mailen. In een extern programma kunt u, indien gewenst, een factuur maken.
Artikelen voor Gast of Exploitant kunt u aanmerken als gefactureerd door de melding te selecteren en op de Factureer & Exporteer knop te klikken.
Als artikelen gefactureerd zijn, ziet u dit vervolgens terug in de melding. Gefactureerde artikelen zijn niet meer te wijzigen:
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.