Als er via de backoffice een boeking wordt gemaakt, ontvangt de gast een reserveringsbevestiging. Hierop komt een link te staan die toegang geeft tot de mijn omgeving.
De allereerste keer moet de gast eerst een wachtwoord opgegeven en daarna kan hij inloggen met zijn e-mailadres en het zelfgekozen wachtwoord.
Als er online een boeking wordt gemaakt kan de gast tijdens het boekingsproces aangeven dat hij een account wil aanmaken. Als hij al een account heeft, kan hij inloggen en dan worden de gegevens automatisch ingevuld. In de bevestiging die hij krijgt staat ook weer een link naar de mijn omgeving.
Wat zijn de mogelijkheden in de Mijn Omgeving?
De instellingen van de Mijn Omgeving gasten kunnen door u beheerd worden via het onderdeel 'management - mijn Tommy'.
In de Mijn Omgeving kan de gast de volgende gegevens aanpassen/beheren:
1. Adresgegevens en kentekens van de hoofdgast tonen en aanpassen en de mogelijkheid om het wachtwoord te wijzigen.
2. Reserveringsoverzicht opvragen met actuele en oudere reserveringen
3. Detailoverzicht per reservering opvragen, met daarin o.a. de mogelijkheid de reservering direct te betalen (alleen indien u een contract heeft met Pay.nl t.b.v online betalen).
4. Artikelen toevoegen aan de reservering (alleen mogelijk bij reserveringen waarvan de aankomstdatum nog niet is verstreken. Een gast kan dus geen artikelen tijdens verblijf bijboeken). In dit geval ontvangt de gast direct een nieuwe reserveringsbevestiging waarop de nieuwe extra's in rekening zijn gebracht.
5. Namen van medegasten toevoegen/wijzigen of overnemen uit een vorige boeking (alleen mogelijk bij reserveringen waarvan de aankomstdatum nog niet is verstreken).
6. Extra facturen inzien en betalen. (dit zijn losse facturen)
7. (Wanneer toegestaan in management - mijn Tommy) - Verlengen van de boeking. Klik hier voor meer informatie Verlengen
8. (Wanneer toegestaan in management - mijn Tommy) - Registreren aankomsttijd (zie ook Tijdsloten in Mijn Tommy).
Wachtwoord beheer
In dit artikel vindt u een uitgebreide beschrijving over de manier waarop u uw gasten toegang kunt geven tot de Mijn Omgeving.
Belangrijk:
Een wachtwoord kan niet online worden gereset als het e-mailadres meerdere keren voorkomt in uw account. Waarschijnlijk komt de persoon dan meerdere keren in het bestand voor. Voeg de personen dan samen, verwijder/wijzig het adres in het 'oudste' account en verstuur vervolgens een wachtwoord reset vanuit de gastenkaart via knop 'Mijn Omgeving'.
Ook zal de support m.b.t. de Mijn Omgeving aan uw gasten via uzelf lopen. Mocht u er met de gast niet uitkomen, dan kunnen wij uiteraard met u meekijken.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.