Wat te doen wanneer de gast bij inloggen in de Mijn Omgeving de volgende foutmelding ontvangt:
"uw wachtwoord kan niet op deze wijze worden hersteld. Neem contact met ons op."
In deze situatie zijn de volgende stappen als volgt te doorlopen:
1. Zoek de personenkaart op (Overzichten – Personen)
2. Zijn er meerdere personenkaarten met dit e-mailadres, voeg deze dan samen.
3. Controleer status bij ‘Toegang Mijn Omgeving’.
4. Staat daar ‘nee’
-
-
- Klik op de knop Mijn Omgeving en kies ‘Verleen toegang’.
- Klik vervolgens nogmaals op knop 'Mijn Omgeving' en klik op ‘Uitnodiging versturen’. De gast krijgt een e-mailbericht waarmee hij/zij een nieuw account aan kan maken en zelf een wachtwoord in kan stellen
-
5. Staat er Ja, bij status Toegang Mijn Omgeving:
-
-
- Klik dan bij knop Mijn Omgeving op: Reset wachtwoord.
-
Belangrijk:
Een wachtwoord kan niet online worden gereset als het e-mailadres meerdere keren voorkomt in uw account. Waarschijnlijk komt de persoon dan meerdere keren in het bestand voor. Voeg de personen dan samen, verwijder/wijzig het adres in het 'oudste' account en verstuur vervolgens een wachtwoord reset vanuit de gastenkaart via knop 'Mijn Omgeving'.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.