Channel Manager wijzigen / Connectivity verzoek verzenden bij Booking.com
- Log in op het extranet
- Klik op Account en selecteer Connectivity provider in het drop-downmenu
- Klik op Stap over naar een nieuwe Channel Manager
- Zoek de Channel Manager ‘Qenner’
Zodra u de overeenkomst accepteert, ontvangt Qenner een e-mail met uw gegevens en verbindingsverzoek. Zodra ze dit ontvangen, beginnen ze met het instellen van uw account. U blijft verbonden met uw oude channel manager tot het overstapproces voltooid is.
Qenner koppelt de ID’s van de booking.com types met de types vanuit Tommy Booking support. Het kan zijn dat we ter verificatie moeten weten welke types we moeten koppelen tussen de aangeleverde en degene die geconfigureerd zijn bij Booking.com.
De verbinding met uw nieuwe channel manager wordt standaard automatisch voltooid zodra ze hebben bevestigd dat alles gereed is. Als u de verbinding liever handmatig wilt voltooien nadat uw nieuwe channel manager heeft bevestigd dat alles gereed is, selecteer dan Verbind me niet automatisch met de provider en klik op Opslaan.
In het artikel Booking.com advertentie controle leggen wij de volgende stappen uit, om de advertenties te gaan controleren.
Doorgeven Room ID's
Wanneer u wenst te koppelen, of de koppeling met Booking.com wenst uit te breiden, dan zullen wij u vragen om de Room ID van de betreffende advertentie met ons te delen.
U vindt de nummering door in te loggen op uw extranet.
1. Log in op het extranet
2. Klik in het hoofdmenu op 'property' of ''accommodatie'
3. Selecteer de optie ; ''Room details' , of 'kamergegevens'
4. Bij elke advertentie/kamer staat een nummer tussen haken vermeld, dit nummer mag u doorgeven voor alle accommodaties die u wenst te koppelen.
5. Dit overzicht kunt u als volgt naar ons opsturen:
Room ID Booking.com | Exacte accommodatie naam in Tommy Booking support |
123456798 | Tommy's Vakantiehuisje |
Zie onderstaande afbeelding ter voorbeeld waar het Room ID kan worden gevonden.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.