Krijgt u bij het wijzigen van een artikel op een boeking de melding "Geen factuurregel gevonden"?
Er zijn meerdere redenen waarom u deze melding krijgt. In de meeste gevallen kunt u dit zelf verhelpen:
1. Heeft het artikel geen prijs/prijsperiode?
Oplossing: open het artikel (Basisgegevens - Opties & Artikelen) en voeg met de knop Toevoegen een periode, rekenwijze en prijs in.
2. Ligt de prijsperiode van het artikel in het verleden?
Oplossing: open het artikel (Basisgegevens - Opties & Artikelen) en voeg een nieuwe periode, rekenwijze en prijs toe. Blijft de prijs hetzelfde? Dan kunt u ook de regel openen en de einddatum wijzigen.
3. Staat er geen prijs (of een prijs van 0 euro) ingesteld bij het artikel?
Oplossing: open het artikel (Basisgegevens - Opties & Artikelen) en geef een bedrag in, al is het een bedrag van 0,01
Voor meer informatie over het aanpassen van Opties & Artikelen: Opties Artikelen aanmaken en beheren
Staat uw situatie er niet bij? Laat het ons dan even het boekingsnummer weten via de support, dan kijken we met u mee!
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.