Ontvangt u (e-mail)berichten over het ontbreken van de template betalingsherinnering, controleer dan of er een template ingesteld is bij de instellingen van de betalingsherinnering.
Voorbeeld hoe een bericht over een missende template eruit kan zien:
Controleer de instellingen:
Ga naar Basisinstellingen - Betalingsherinnering:
-
- Open de betalingsherinnering
- Ga naar tabblad 'Templates' en controleer of er een template ingesteld staat. Controleer hier zowel de uitgebreide tekst als ook het onderwerp.
- Ondanks dat uit de ontvangen e-mails al te herleiden is van welke taal de template mist, is het advies om direct de instellingen voor alle actieve talen te controleren.
Voor het instellen van de betalingsherinneringen kunt u deze handleiding volgen: https://texpro.zendesk.com/hc/nl/articles/360003062933-Automatische-betalingsherinneringen-versturen
Opmerkingen
1 opmerking
waarom worden de templates op twee plekken bewaard. Heel irritant en onnodig. Nu moet ik ze op twee plekken aanpassen in alle talen.Dat geeft dus fouten.
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.