Binnen Tommy kan er gebruik gemaakt worden van twee soorten opmerkingen, namelijk:
1. Reserveringsopmerkingen
2. Gastopmerkingen
Reserveringsopmerkingen
Dit zijn opmerkingen die betrekking hebben op de specifieke reservering. Een opmerking die geplaatst wordt in het boekingsproces (zowel in de backoffice als online, indien u dit toestaat), valt automatisch onder de categorie reserveringsopmerking. Een reserveringsopmerking kunt u, als u wilt, ook tonen op de templates (bijvoorbeeld op de bevestiging).
Wanneer gewenst, kunt u gastopmerkingen (reserveringsopmerkingen) toestaan tijdens het reserveringsproces. Dit wordt altijd opgeslagen als reserveringsopmerking, voor deze specifieke boeking.
U vindt deze instelling via management - bedrijfsinformatie - tabblad 'instellingen' - 'gastopmerking accepteren'.
Gastopmerkingen
Een gastopmerking heeft betrekking op de gast en kan ook van belang zijn voor een volgende boeking. Een voorbeeld is als er bij de gast staat: ‘mindervalide, graag dichtbij toiletgebouw indelen’. Deze informatie is voor elke nieuwe boeking van belang en slaan we daarom op bij de persoonskaart van de gast. Een gastopmerking betreft altijd een interne opmerking, welke niet wordt weergegeven op de templates.
Opmerking Facilitair
Dit is een opmerking die speciaal is gemaakt voor het maatwerkoverzicht Facilitair.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.