Kentekens van gasten kunnen binnen Tommy vastgelegd worden. Per boeking kunnen per locatie maximaal 10 kentekens worden vastgelegd.
Tijdens het online boeken kunnen gasten maar 1 kenteken doorgeven ! Om uw gasten het kenteken veld online te laten invullen, moet u het kenteken veld wel actief zetten. Dat doet u binnen Management/Gastgegeven.
De kentekens worden op persoon vastgelegd. U kunt deze op drie plaatsen toevoegen of aanpassen.
NB: het eerste kenteken wordt van het online boeken overgenomen.
Open de boeking via Gastgegeven.
Op de boeking via Kenteken
Rechts in het veld ziet u de personen staan. U kunt namelijk ook kentekens op medegast nivo aanmaken. Indien u een medegast met kenteken heeft aangemaakt (via Gastgegevens) dan kunt u de kentekens via het pijltje aan de boeking koppelen. In veel gevalle zal alleen de hoofdgast in beeld komen.
Via Overzicht / Personen
Boeking met meerdere locaties
Omdat de kentekens per locatie opgeslagen worden, kunt u 10 kentekens per locatie invoeren
Kentekenherkenning
Indien u een koppeling met een kentekenherkenning heeft (CAT, Seijsener, Moov) , dan worden de kentekens die in het veld staan doorgestuurd via de TommyServices naar uw kentekenherkenningsysteem.
Via de button Toegang kunt u controleren of het kenteken is opgestuurd naar de TommyServices. Als het groene vinkje niet voor de regel staat kunt u het opsturen naar de TommyServices forceren door op de 2 pijltjes daarboven te klikken. Indien gewenst kunt u met de Toevoegen knop meer dan 10 kentekens versturen.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.