U heeft een koppeling met het toegangscontrolesyteem Moov op basis van kentekenherkenning.
Bij het aanmaken van nieuwe toegangsID's krijgt het kenteken sleutel nummer 0 toegewezen. Hierdoor krijgt de auto geen toegang.
Oplossing:
1. Het kenteken is ooit al eerder handmatig in de software van Moov ingegeven. Als een kenteken handmatig is ingegeven kan er nooit meer een synchronisatie plaatsvinden voor dat kenteken. Het kenteken kan dus niet meer voor een andere boeking worden gebruikt.
Verwijder het kenteken uit Moov en vul het daarna niet nogmaals handmatig in. De synchronisatie zal dan wel lukken.
Vraag eventueel aan de leverancier van Moov om de oude historie te verwijderen.
Wij geven u het dringende advies nooit handmatig kentekens in te voeren in de software van Moov. Hiermee voorkomt u problemen in de toekomst.
2. Staat de gastenkaart met het desbetreffende kenteken dubbel in Tommy, en bevatten beide gastenkaarten dezelfde kentekens? Voeg dan de gastenkaarten samen via het hoofdmenu overzichten - personen.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.