Filters beheren
Boven de meldingen kunt u zelf filters aanmaken zodat u gemakkelijk een selectie kunt maken van uw meldingen. Bijvoorbeeld alle meldingen voor de afdeling "Schoonmaak" of alle meldingen met de status "Afgehandeld".
Filters zijn gekoppeld aan uw account. Dus alleen u ziet de aangemaakte filters. Uw collega kan zijn/haar eigen filters aanmaken.
Filters maakt/past u aan door bovenaan het Meldingenoverzicht te klikken op "Filters beheren":
Let op: u hoeft niet alle onderstaande rubrieken in te geven. 1 is voldoende om een filter aan te maken. Hoe meer u invult hoe minder meldingen er aan zullen voldoen.
Filternaam
Geeft het filter dat u aan wilt maken een naam. Deze naam wordt zichtbaar boven de meldingen lijst;
Melder
Maak een filter op basis van de melder van de melding.
Uitvoerder
Voer hier eventueel de naam van de uitvoerder in. Dan zal dit filter alle meldingen tonen die gekoppeld zijn aan deze uitvoerder;
Prioriteit
Geef hier de prioriteit in en dit filter zal alle meldingen verzamelen die deze prioriteit hebben;
Status
Filter de meldingen op basis van status.
Veel voorkomende filters zijn:
Spoed: In dit filter staat bijvoorbeeld ingesteld dat u alle meldingen wilt zien met Prioriteit: "Spoed" en Status: "Open". Zo is in één oogopslag duidelijk welke meldingen er nog echt met spoed afgehandeld moeten worden.
Afgehandelde melding: In dit filter staat ingegeven dat u alle meldingen wilt zien die bij Status "Afgehandeld" hebben staan. Zo krijgt u een lijst van alle afgehandelde meldingen.
Filters bewerken en verwijderen
Als u op de button Filters beheren klikt kunt u ook aangemaakte filters verwijderen. Zet een vinkje voor het betreffende filter en klik op de rode 'prullenbak' button.
Met het icoontje van het potloodje kunt u een bestaand filter aanpassen.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.