Het aanwezig zijn van een artikel op een reservering, kan ervoor zorgen dat er een taak aangemaakt wordt in Keyplan.
Mochten er in Keyplan geen taken aangemaakt worden, kunt u in Tommy controleren of het artikel wel gekoppeld zit aan een Product uit Keyplan.
Ga hiervoor naar Basisgegevens - Opties & Artikelen. Open het artikel en controleer of onderaan het eerste tabblad (Algemeen) een Keyplan product is geselecteerd:
Het kan zijn dat er geen Keyplan product staat, maar een getal:
Dit betekent dat het oorspronkelijk gekoppelde Product vanuit Keyplan niet meer opgestuurd wordt naar Tommy. Dit kan 2 redenen hebben:
1. Het product is verwijderd in Keyplan
2. Er is iets gewijzigd in de instellingen van het product in Keyplan - zie voor de vermoedelijke oorzaak: Artikel is niet te koppelen aan product uit Keyplan
In het geval van de eerste reden maakt u een nieuw product aan in Keyplan en koppelt u deze aan het artikel.
In beide gevallen dient u na het koppelen van het artikel aan het product, de reserveringen opnieuw op te sturen. Dit doet u via het hoofdmenu Management - tabblad Diversen. Helemaal onderaan de pagina vindt u de gegevens voor de koppeling, evenals de knop 'Exporteer bestaande reserveringen naar Keyplan':
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.