Er zijn meerdere redenen waardoor een reservering niet wordt opgestuurd naar Keyplan:
1. De accommodatie is niet geactiveerd voor Keyplan
Controleer eerst in de accommodatie instellingen of de accommodatie gebruikt mag worden in Keyplan:
2. Accommodatie heeft geen aankomst/vertrektijden
Om in Keyplan goed te kunnen functioneren, heeft een accommodatie aankomst- en vertrektijden nodig. Het ontbreken van deze tijden maakt dat een accommodatie/reservering niet door komt in Keyplan.
3. Accommodatie is niet gekoppeld aan een accommodatiegroep
Keyplan heeft een accommodatiegroep nodig en accepteert de accommodatie/reservering niet zonder groep. Koppel een accommodatie dus altijd aan een groep:
Mocht u nog geen groepen gebruiken, maak dan een groep aan en koppel hier de accommodaties onder.
4. Locatie ontbreekt in Keyplan
Als u na het opstarten van de koppeling een nieuwe locatie aanmaakt in Tommy, moet deze ook opgestuurd worden naar Keyplan. Zie hiervoor de volgende uitleg: Extra/ nieuwe accommodatie(s) of locatie(s) opsturen naar Keyplan
5. Er is iets mis in de artikel instellingen
Controleer welke artikelen er aan de betreffende reservering gekoppeld staan. Dit bekijkt u door links in de reservering op 'Opties & Artikelen' te klikken. Het kan namelijk zijn dat artikelen op de achtergrond gekoppeld staan die niet zichtbaar zijn in de rekening:
U gaat nu voor al deze artikelen controleren of er een juiste koppeling is met Keyplan. Dit doe je via Basisgegevens - Opties & Artikelen. Je opent het artikel en onderin zie je de koppeling met het Keyplan artikel. LET OP: Indien hier een cijfer staat in plaats van tekst is er een onjuiste koppeling en zal er opnieuw een koppeling gemaakt moeten worden of u koppelt hem los.
Als u een productnaam in Keyplan wijzigt, wordt het artikel dat gekoppeld stond, automatisch ontkoppeld. Open dan het artikel in Tommy en zoek de nieuwe productnaam op en koppel deze.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.