Wordt een automatische betaalherinnering niet verzonden, controleer dan onderstaande zaken:
Controleer de instellingen:
- Ga naar basisinstellingen - Betalingsvoorwaarden:
- Zijn er betalingsvoorwaarden ingesteld? Zo niet, stel deze als nog in.
- Ga naar Basisinstellingen - Betalingsherinnering:
- Controleer of er een betalingsherinnering ingesteld staat en welke voorwaarden hier aan gekoppeld zijn (vanaf welke datum, minimum bedrag, etc.
- Controleer of er een template ingesteld staat. Controleer dit voor alle geselecteerde talen!
- Controleer of er een betalingsherinnering ingesteld staat en welke voorwaarden hier aan gekoppeld zijn (vanaf welke datum, minimum bedrag, etc.
Controleer de gegevens in de boeking:
- Is er een e-mailadres van de gast ingegeven? Zo niet, voeg deze toe aan de gastgegevens.
- Zijn er betalingsregels in de boeking? Zo niet, voeg deze betalingsregels toe via de menuknop 'Betalingsregeling'
- Staat betalingsherinnering versturen voor deze boeking gedeactiveerd?
Indien deze onjuist uitgeschakeld staan, dan kan je deze functie activeren in menuknop Betalingsregeling. Zet vervolgens weer een vinkje voor 'Betalingsherinnering versturen'
4. Is aankomstdatum al verstreken? Na de aankomstdatum wordt er geen betalingsherinnering meer verzonden worden. Indien dit wenselijk is, dient u deze handmatig te versturen.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.