Overslaan en naar hoofdcontent gaan
Startpagina van Tommybookingsupport Helpcenter Tommybookingsupport
  • Een aanvraag indienen
  • Aanmelden
  • Een aanvraag indienen
  1. Tommybookingsupport
  2. Veelgestelde vragen / Tips
  3. Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  • Reservering herberekenen
  • Uitdraai toeristenbelasting maken
  • Ik wil overstappen naar TOMM
  • Het BTW tarief wijzigt, en nu?
  • Betaling door gast aan Pay.nl bankrekening
  • Melding 'More than one result was found' bij wijzigen boeking of blokkering
  • Een boeking staat niet op de aankomstlijst
  • Waarom wordt automatische betaalherinnering niet verzonden?
  • Baby aanvullend op maximaal aantal personen
  • Meerdere Tommy accounts tegelijk open zetten
  • Eerste hond gratis ACSI. Hoe moet dat geïmplementeerd worden?
  • Hoe boek ik een betaling over naar een andere reservering?
  • Leden-Module Nivon
  • Hoe verwerk ik de betaling na splitsen boeking?
  • Adressen uit Tommy afdrukken op een Dymo printer
  • Handmatig versturen betalingsherinneringen in bulk
  • ID van een accommodatie, arrangement of verkoopkanaal vinden
  • Wat bedoelen wij met reproduceren?
  • Instellen dat toeristenbelasting niet berekend wordt over kinderen
  • Hoe zet ik een reservering op vertrokken als gasten eerder weggaan en de reservering ongewijzigd blijft?
  • Hoe stel ik aankomst en vertrek dagen voor het online boeken in?
  • Hoe pas ik een voorkeursboeking aan?
Tommybookingsupport
Mogelijk gemaakt door Zendesk